ATSO KOBİ AKADEMİSİ'NDEN STRATEJİK ŞİRKET YÖNETİMİ VE İŞ ZEKÂSI EĞİTİMİ
ATSO KOBİ Akademisi'nde, 29 Haziran 2024 Cumartesi günü, gün boyu sürecek ve finans, şirket yönetimi ve değerlemesinin görüşüleceği eğitim gerçekleştirilecek.
ATSO KOBİ Akademisi’nde, 29 Haziran 2024 Cumartesi günü, gün boyu sürecek ve finans, şirket yönetimi ve değerlemesinin görüşüleceği eğitim gerçekleştirilecek.
Erkin Şahinöz tarafından verilecek eğitimde şirket yönetim ilkeleri, finansal tabloların yorumlanması, finansal gözden geçirme, stratejik finans, şirket yönetimi ve iş zekâsı, şirket değerleme konuları detaylı bir şekilde irdelenecek.
29 Haziran 2024 Cumartesi günü ATSO Toplantı Salonunda yapılacak eğitim, 09.30 başlayıp, 17.30’da bitecek eğitimin konu başlıkları aşağıdaki gibi planlandı.
YÖNETİM İLKELERİ
Sermaye yeterliliği, varlık kalitesi, yönetim kalitesi, karlılık kalitesi, likidite yönetimi, risklere hassasiyet analizi, en iyi uygulamalara uyumluluk.
FİNANSAL TABLOLARIN YORUMLANMASI
Bilanço, gelir tablosu, serbest nakit akışı, uygulamalı analiz
FİNANSAL GÖZDEN GEÇİRME
Finansal check-up, likidite, verimlilik, sermaye yapısı, karlılık ve değer analizi, evrensel ve sektörel oranlarla değerlendirme, bilançonun “üç boyutlu” analizi, bilançoyu saat yönünde ya da saate ters yönde çevirme, DuPont analizi, S-Skoru ve finansal analiz teknikleri, üst düzey rasyo analizi ve analiz şablonu oluşturulması, uygulamalı analiz.
STRATEJİK FİNANS
Kayan 12 aylık gelir tablosu ve bilanço yapısı, faaliyet kaldıracı, başabaş noktası analizi, şirkete derecelendirme notunun verilmesi, faiz yönetimi – tahmini borçlanma maliyeti yapısının oturtulması, “Kar var, Para nerede” – FAVÖK’ten SNA’ya geçiş, net işletme sermayesi için simülasyon kurulması, serbest nakit akışı için simülasyon kurulması, AOSM ve ROIC kıyaslaması, uygulamalı analiz.
ŞİRKET YÖNETİMİ VE İŞ ZEKÂSI
Ürün bazında gelir tablosu, ürün bazında SNA tablosu, ürün bazında faaliyet kaldıracı, ürün bazında net işletme sermayesi için simülasyon kurulması, mizan mimarisinin değiştirilmesi, bütçe SNA, yalın görseller, başarı kriterleri, uygulamalı analiz.
ŞİRKET DEĞERLEME
Şirket değerini etkileyen faktörler, marka, kontrat ve müşteri portföyü gibi maddi olmayan varlıkların değerlemesi, şirket değerini artırmaya yönelik öneriler, piyasa çarpanları yöntemi.